Pāriet uz galveno saturu
  • LAT
  • ENG
Aizkraukles novada vidusskola
  • Sākums
  • Ziņas
    • Panākumi
    • Notikumi
    • Foto/Video
      • Foto/video 25./26.
      • Foto/video 24./25.
      • Foto/video 2023./24.
      • Foto/video 2022./2023.
    • Afiša
    • Olimpiāžu rezultāti
  • Skolas darba plāns
  • Dokumenti
    • Dokumenti
    • Aktuālie rīkojumi
    • Metodiskais darbs
  • Izglītība
    • Izglītības programmas
    • Interešu izglītība
    • Skolas piedāvājums, uzņemšana
    • Klases stundas
    • Eko skola
    • Attālinātas mācības
  • Karjeras izvēle
    • Resursi
    • Projekts
      • 2018./2019. m.g.
      • 2019./2020. m.g.
      • 2020./2021. m.g.
      • 2021./2022. m.g.
    • Par absolventiem
    • KAA programma
    • Pasākumi
  • Projekti
    • Aktuālie projekti
      • Atbalsts individuālo kompetenču attīstībai
      • Erasmus+
      • e-TAP
      • Iecietības kultūras stiprināšana
      • eTwinning
    • Realizētie projekti
      • Pētniecisks mācību process
      • Karjeras projekts
  • Pašpārvalde
    • Instagram konts
  • Par mums
    • Kontakti/ēkas
    • Raksti mums
    • Administrācija, darbinieki
    • Skolas padome
    • Stāsti
    • Simboli
  • Vecākiem
    • Padomi
    • Ēdienkartes
    • Par karjeru
  • ANV muzejs

Projekts «MOSTIES DZEJAI»

19. oktobris, 2017 pl. 17:54, Nav komentāru
Rudens Latvijā ir dzejas laiks. Šogad mūsu skolas 12. b klase jau pirmajās nedēļās iesaistījās E-Twinnig  rosinātajā projektā «MOSTIES DZEJAI». 
Projekta mērķi bija iepazīt caur dzejas pasauli  sevi un līdzcilvēkus, kopt prasmi komunicēt ar citu skolu jauniešiem, mācīties veidot prezentācijas un videoreklāmas. 
Jaunieši vispirms nosūtīja savas klases pašreklāmu partnerskolām. Tajā tika akcentēta vēlme iepazīt jaunos dzejniekus, lasot viņu pirmās dzejoļu grāmatas. Tad skolēni sāka meklēt informāciju par izvēlētajiem jaunajiem latviešu dzejniekiem un veidot prezentācijas (“vizītkartes”). 
Prezentācijas jauniešiem palīdzēja stāstīt gan par dzejnieku dzīvi, gan izdotajām grāmatām, gan klasē lasīt iepatikušos dzejoļus. Pēc iepazīšanās ar klasesbiedru veikumu skolēni sadalījās grupās pa trīs un vēlreiz veica izvēli- nolēma, par kuru autoru veidos videoprezentāciju. Balstoties uz nelielo pieredzi, notika vienošanās, pēc kādiem kritērijiem šādas prezentācijas varētu vērtēt. Tie bija:
• radoša pieeja (oriģinalitāte)
• valodas/runas kultūra
• audio pavadījums (atbilstošs skaņu celiņš), 
• video efekti (interesants sižets)
• kopējā emocionālā uztvere (krāsas)
Grupas iepazīstināja ar darba rezultātu, kas tiešām bija savdabīgs un atšķirīgs. Skanēja pārdomas par to, ka šādi uzdevumi likuši saprast- dzeja ir kaut kas mūsdienīgs, aktuāls. Pilnveidojušās IT prasmes, , skatoties reklāmas, veidojušās kritiskās domāšanas iemaņas.  Darba noslēdzošais uzdevums ir partnerskolu reklāmu vērtēšana.

Latviešu valodas un literatūras skolotāja Ieva Salzemniece



Nav komentāru

Komentēt







Jaunākie ieraksti

  • Kopā ar tēti – aktīvi un jautri!
    17 sept., 2025
  • Dzejas dienas pilsētas bibliotēkā
    17 sept., 2025
  • Foto galerija – Pārgājiens 2025 1.- 5.klasēm
    16 sept., 2025
  • Pārgājiens uz Daugavas pludmali
    10 sept., 2025
  • Saskarsmes nodarbības 4.klašu skolēniem
    10 sept., 2025
  • 2.klašu skolēnu pārgājiens un aktivitātes Kalna Ziedos
    10 sept., 2025
  • Radošais pārgājiens
    10 sept., 2025

Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.

Log in

Incorrect password.




Forgot password?
Create an account
Login to existing account
My orders
My reviews
My details
Log out