Pāriet uz galveno saturu
  • LAT
  • ENG
Aizkraukles novada vidusskola
  • Sākums
  • Ziņas
    • Panākumi
    • Notikumi
    • Foto/Video
      • Foto/video 24./25.
      • Foto/video 2023./24.
      • Foto/video 2022./2023.
      • 21./22. m.g. foto/video
      • 20./21. m.g. foto/video
    • Afiša
    • Olimpiāžu rezultāti
  • Dokumenti
    • Dokumenti
    • Aktuālie rīkojumi
    • Metodiskais darbs
  • Darba plāns
  • Izglītība
    • Izglītības programmas
    • Interešu izglītība
    • Skolas piedāvājums, uzņemšana
    • Klases stundas
    • Eko skola
    • Attālinātas mācības
  • Karjeras izvēle
    • Resursi
    • Projekts
      • 2018./2019. m.g.
      • 2019./2020. m.g.
      • 2020./2021. m.g.
      • 2021./2022. m.g.
    • Par absolventiem
    • KAA programma
    • Pasākumi
  • Projekti
    • Aktuālie projekti
      • Atbalsts individuālo kompetenču attīstībai
      • Erasmus+
      • e-TAP
      • Iecietības kultūras stiprināšana
      • eTwinning
    • Realizētie projekti
      • Pētniecisks mācību process
      • Karjeras projekts
  • Pašpārvalde
    • Instagram konts
  • Par mums
    • Kontakti/ēkas
    • Raksti mums
    • Administrācija, darbinieki
    • Skolas padome
    • Stāsti
    • Simboli
  • Vecākiem
    • Padomi
    • Ēdienkartes
    • Par karjeru
  • ANV muzejs

Projekts «MOSTIES DZEJAI»

19. oktobris, 2017 pl. 17:54, Nav komentāru
Rudens Latvijā ir dzejas laiks. Šogad mūsu skolas 12. b klase jau pirmajās nedēļās iesaistījās E-Twinnig  rosinātajā projektā «MOSTIES DZEJAI». 
Projekta mērķi bija iepazīt caur dzejas pasauli  sevi un līdzcilvēkus, kopt prasmi komunicēt ar citu skolu jauniešiem, mācīties veidot prezentācijas un videoreklāmas. 
Jaunieši vispirms nosūtīja savas klases pašreklāmu partnerskolām. Tajā tika akcentēta vēlme iepazīt jaunos dzejniekus, lasot viņu pirmās dzejoļu grāmatas. Tad skolēni sāka meklēt informāciju par izvēlētajiem jaunajiem latviešu dzejniekiem un veidot prezentācijas (“vizītkartes”). 
Prezentācijas jauniešiem palīdzēja stāstīt gan par dzejnieku dzīvi, gan izdotajām grāmatām, gan klasē lasīt iepatikušos dzejoļus. Pēc iepazīšanās ar klasesbiedru veikumu skolēni sadalījās grupās pa trīs un vēlreiz veica izvēli- nolēma, par kuru autoru veidos videoprezentāciju. Balstoties uz nelielo pieredzi, notika vienošanās, pēc kādiem kritērijiem šādas prezentācijas varētu vērtēt. Tie bija:
• radoša pieeja (oriģinalitāte)
• valodas/runas kultūra
• audio pavadījums (atbilstošs skaņu celiņš), 
• video efekti (interesants sižets)
• kopējā emocionālā uztvere (krāsas)
Grupas iepazīstināja ar darba rezultātu, kas tiešām bija savdabīgs un atšķirīgs. Skanēja pārdomas par to, ka šādi uzdevumi likuši saprast- dzeja ir kaut kas mūsdienīgs, aktuāls. Pilnveidojušās IT prasmes, , skatoties reklāmas, veidojušās kritiskās domāšanas iemaņas.  Darba noslēdzošais uzdevums ir partnerskolu reklāmu vērtēšana.

Latviešu valodas un literatūras skolotāja Ieva Salzemniece



Nav komentāru

Komentēt







Jaunākie ieraksti

  • Starptautiskai matemātikas konkurss Ķengurs
    9 mai, 2025
  • Eko forumā Skrīveros
    9 mai, 2025
  • SKAĻĀS LASĪŠANAS KONKURSS
    9 mai, 2025
  • SVEICAM VALSTS SVĒTKOS !
    9 mai, 2025
  • Konkurss skolēniem „SIBĪRIJAS BĒRNI 1941/1949”
    9 mai, 2025
  • Skolas somas pasākums - Izzinoša nodarbība “No stāsta līdz grāmatai” ar stāstnieci Inesi Valteri
    9 mai, 2025
  • Lieldienas Kalna Ziedos
    9 mai, 2025

Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.